gilaasabii[@]gmail.com

09124055998

پروژه خیابان وارسته

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 58 بازدید
ساختمان های وارسته تهران | طراحان گیلاس آبی
اجرای پروژه در سال 1398 و پایان آن در سال 1401.

خیابان وارسته یکی از خیابان‌های معروف تهران است. این خیابان در منطقه مرکزی تهران واقع شده و محله‌ای پر از فعالیت‌های تجاری و اداری است. منطقه وارسته در شمال تهران واقع شده و یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران است.

این منطقه به علت داشتن فضاهای سبز زیاد، هوای مناسب و مناظر زیبا مقصد گردشگرانی است که از طبیعت لذت می‌برند. اینجا دارای ویلاها و خانه‌های لوکسی است که بعضا برای تفریح و استراحت مردم شهری ساخته شده‌اند.

شرکت طراحان گیلاس آبی؛ صفر تا صد ساخت و طراحی معماری

شرکت معماری و ساختمان‌سازی گیلاس آبی، به عنوان یکی از تخصصی‌ترین شرکت‌های معماری شناخته می‌شود. آنها طراحی داخلی، بازسازی خانه‌های قدیمی و اجرای پروژه‌های معماری مدرن و منحصر به فرد را انجام می‌دهند.

گیلاس آبی متخصص در تبدیل خانه‌های قدیمی به خانه‌های ارزشمند با طراحی‌های نوین است که علاوه بر افزایش ارزش ملک، به بهبود زندگی ساکنین کمک می‌کند. این شرکت دارای توانایی اجرای پروژه‌های متنوع و با کیفیت با همکاری متخصصان مجرب است. از طریق ارائه خدمات حرفه‌ای، رعایت استانداردهای ساختمانی و حفظ زیبایی محله‌ها و شهرستان‌ها، گیلاس آبی به مشتریان خود خدماتی با کیفیت ارائه می‌دهد.

پروژه مشابه: پروژه هتل هزار و یک شب

نمایی از معماری دروس ساختمان وارسته

معماری ساختمان وارسته یکی از جذاب‌ترین و زیباترین معماری‌های تاریخ است. این سبک معماری که در دوره گریکو-رومن برجسته شد، از ستون‌ها، کمان‌ها، حفره‌های نازک و زیبا، و پایه‌های بلند بهره می‌برد.

از جمله ویژگی‌های اصلی معماری وارسته می‌توان به تعداد زیاد ستون‌ها، استفاده از ترکیبات هندسی، ریلیف‌های تزئینی مجسمه‌ها و استفاده از مواد سنگی مانند مرمر اشاره کرد.

پروژه خیابان وارسته نمای شماره دو | طراحان گیلاس آبی پروژه خیابان وارسته نمای شماره یک | طراحان گیلاس آبی

ساخت و ساز و معماری پروژه خیابان وارسته

جناب آقای مهندس حمیدرضا واحدی، که ۱۵ سال پیش وارد عرصه معماری و ساخت و ساز شد، به دلیل تحصیل در دانشگاه ویسکانسین آمریکا و آشنایی با جدیدترین متدهای معماری، همواره ایده های نوآورانه و اصیل ایرانی را در طراحی‌های خود ترکیب می‌کند. این امر باعث خلق آثار خارق‌العاده و بی‌نظیری شده است که در ذهن مردم به یادماندنی می‌مانند.

پروژه خیابان وارسته یکی از پروژه های موفق شرکت گیلاس آبی در زمینه معماری ساختمان است. پروژه ساختمان وارسته در سال ۱۳۹۸ اجرا و در اواخر سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.

موجود است، هم‌اکنون میتوانید سفارش دهید!
ناموجود!